07-10

Nu har vi haft våran hus besiktning.
Det va väl inte vad vi hade tänkt oss, köket var inte fogat, Snickarna hade fuskat med luftgaller till kyl och frys i spark sockeln, och spikat fast denna. Den ska vara löstagbar! Även lister och andra enkla snickerier va väldigt slarvigt gjorda.Lister på utsida hade glömts bort,m,m. Jag som HATAR silikon-fogar fick ju ett spel när jag hittade en fog på 16mm där golvet inte når in mot vägg.Efter det mest elaka samtal som jag någonsin gjort så satte arbetsledaren för kakelfolket sig i bilen och åkte dit. Efter det så förstod han mig och är överens om en lösning. 
Den vi är mest nöjda med är målaren. En sak jag undrar över är : Varför är det så svårt att lyfta på luren och fråga denna person som betalar och ska bo i huset ur man vill ha det???

Men nu så är man ju stenhård på minsta lilla i stället!

Här är köket fogat och klart i alla fall.

 

Bilden under: Knapp panelen sned på fläkten om ni tittar noga.Skall bytas



Ryda nedre gård 4 by night.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0